duminică, 22 ianuarie 2012

Tort de ciocolata


16 comentarii:

  1. Vai ce frumos!..glazura de oglinda! Si decoratiile din ciocolata alba foarte elegante.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un tort elegant, foarte reusit!!!! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb! "Mor" dupa ciocolatosul tau!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos dragele mele pentru incurajari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea Kati eu nu folosesc glazura oglinda ,ci ganaj de ciocolata dupa ce am topit ciocolata o strecor si glasez tortul.Folosesc ciocolata Stila din Kaufland sau ciocolata amaruie.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos e !ornamentele sunt super..felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce minunatie de tort! Foarte frumos! Si ciocolata e atat de fina! Iar ornamentul este minunat! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu. Sa mai treaca din zapada asta si ma duc sa o iau. Trebuie mers in Brazda.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos tortul ! Si ciocolata e atat de fina! Iar ornamentul este minunat! Felicitari! As dori toata rețeta la blat si crema si la glazura daca se poate ? . Multumesc

    RăspundețiȘtergere